Ben je bezig met Adwords voor je bedrijf maar lukt het niet om de campagnes winstgevend te krijgen? Dan kan het helpen om een marketingbureau in te schakelen. Om goede Adwords campagnes te maken is namelijk kennis en ervaring nodig. En dat heeft natuurlijk niet iedereen. Daarom is het inschakelen van een marketingbureau voor velen een goede keuze.
Maar welk marketingbureau kan ik inschakelen?
Misschien vraag je jezelf nu af welk bureau je het beste kunt inschakelen voor je Google Adwords campagnes. Er zijn ten slotte zo veel bedrijven op de markt die je met deze dienst kunnen helpen. Hoe kies je nu een goede uit? Je kunt goede marketingbureaus herkennen aan een aantal dingen. Ten eerste de certificeringen die ze hebben. Is een marketingbureau Google Partner? Dan zullen ze de kennis en ervaring in huis hebben om je goed te helpen. Bedrijven die Google Partner zijn voldoen namelijk aan de standaarden van Google waardoor kwaliteit gegarandeerd wordt. Wanneer een bedrijf Google partner is kan je dit zien aan de badge op hun website. Ook kan je het navragen uiteraard. Een voorbeeld van een Google partner is GMU. Dit bedrijf heeft deze certificering waardoor je zeker bent van kwaliteit.
Vraag ook even aan je vrienden of andere collega’s of ze ervaring hebben met een bureau. Zij kunnen je voorzien van eerlijk advies waardoor je een betere keuze kunt maken. Het doornemen van de referenties van een bureau is ook een goede manier om te betrouwbaarheid en kwaliteiten in te schatten. Wanneer je geen referenties kunt vinden, kan dit een slecht teken zijn. Wees in dit geval op je hoede!
Het creëren van de perfecte landingspagina
De perfecte landingspagina is moeilijk om zelf te maken. Je hebt waarschijnlijk niet genoeg kennis om te weten wat werkt, en wat niet. Het is dan ook slim om een marketingbureau in te schakelen die je dit werk uit handen kan geven. Een marketingbureau kan een Adwords landingspagina voor je maken. De pagina is zo ontworpen dat het conversiepercentage zo hoog mogelijk is. Zo is er een converterende schrijfstijl toegepast, en worden er andere slimme technieken verwerkt op de pagina.
Leer je marketingbureau kennen voordat je een samenwerking aangaat
Je wilt natuurlijk eerst weten met wat voor mensen je een samenwerking aangaat voor dat je het contract van een marketingbureau gaat tekenen. Ga dus vooral een gesprek aan om te kijken of er een goede match is. Een goed bureau is eerlijk met je over de mogelijke resultaten en de kosten ervan.
Het uitbesteden van je Adwords campagnes hoeft dus helemaal niet moeilijk te zijn. Wees er in ieder geval zeker van dat het bedrijf voldoet aan alle criteria. Voldoende ervaring en kennis is absoluut gewenst. Ook zijn certificeringen van Google een manier om de kwaliteiten van een bureau in te schatten. Als laatste is het goed als er een klik is tussen jou en het bureau. Je wilt een betrouwbare partner hebben die goed bereikbaar is wanneer er problemen voorkomen. Stop dus altijd wat tijd in het leren kennen van het bedrijf waar je een samenwerking mee aangaat.